De nieuwe N18 die op woensdag 2 mei j.l. opengesteld is voor publiek, zorgt voor een verbeterde verbinding tussen de Achterhoek en Enschede. Dat is niet alleen gunstig voor het woon-werkverkeer, maar als het aan Enschede Promotie, het Ondernemersfonds en de binnenstadpartners ligt, zal dit ook meer winkelend publiek uit de Achterhoek naar Enschede trekken. Daarom is op 2 mei de N18-campagne ‘Enschede, staat je goed!’ van start gegaan.
Enschede heeft zich de afgelopen jaren als winkelstad enorm ontwikkeld, van grote winkelketens tot kleine boetiekjes, creatieve horeca concepten tot de beste parkeermogelijkheden; Enschede is hip en happening. Onze Duitse buren weten de stad inmiddels meer dan ooit te vinden, hoog tijd om ook onze buren uit de Achterhoek hiertoe te inspireren.
Met de boodschap ‘Enschede, staat je goed!’ wordt de doelgroep (vrouwen tussen de 18 en 35 jaar) zowel online als offline geïnformeerd en geïnspireerd over de mogelijkheden die Enschede als winkelstad te bieden heeft. Dit zijn de middelen die zijn ingezet:
De campagne is mede gefinancieerd door Stichting Ondernemersfonds Enschede.